onsdag 3 april 2013

en månad kvar

En månad kvar tills jag ska ha nått mitt mål. Det börjar onekligen dra ihop sig. 3x30 min i veckan löser jag fint nu, men jag är lite orolig att det inte ska räcka. Har ju fått ha uppehåll pga av sjukdom & jag är osäker på hur mycket det har påverkat slutresultatet? Har jag isåfall kraft att slänga in den sista veckan? Är det det rätta sättet att tänka, att chansa på att jag kan spurta i slutet? Nä, jag jobbar på enligt plan & märker jag att jag klarar mer än 3x30 min får jag öka med 30 min nästa vecka. Om jag inte klarar det får jag vara nöjd med att jag gjort vad jag kunnat utan att man, barn & jobb tagit skada. Oavsett vilket blir det en lärdom om hur mycket jag kan lägga på utöver det "vanliga" livet. Spännade månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar