torsdag 7 november 2013

ingen hemlighet längre

Tycker inte om att ha hemligheter. Tycker om att dela med mig av åsikter & händelser som påverkar mig. Har en tid varit klar med beslutet att jag ska lämna uppdraget som ansvarig tränare i Qviding. Har inte kunnat berätta detta för människor som jag anser mig stå ganska nära, med respekt till min uppdragsgivare. Svårt & jobbigt, men samtidigt självklart.

Här är mina främsta anledningarna till att inte vara ansvarig i Qviding 2014:
Jag är en team-människa. Har svårt att se att teamet kring laget blir som jag önskar 2014.
Jag vill verka på en högre nivå än division 2. Känner mig inte tillräckligt inspirerad att leda laget i 2:an.

Jag uppmanar ofta till att känna efter i en valsituation. Det finns massa plus med Qviding & även massa minus. Trots att summan blir positiv känner jag att jag tagit rätt beslut. Ni som känner mig vet hur jag vet... just det, det känns rätt i magen. En å annan tår vill tränga fram för dom spelarna & ledarna jag inte kommer jobba vidare med. Jag vill se det såhär. Inte just nu. Lycka till, vi ses :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar