söndag 7 mars 2010

Tack & kram

Har precis passat på att maila en vad ska jag kalla henne, en av "mina" fd spelare, nej en vän passar bättre. Är så tacksam för att få möta många unga (& "gamla") tjejer i mitt jobb. Att se dom växa som fotbollsspelare & inte minst som människor är fantastiskt roligt. Att ha kontakten efter man bytt uppdrag funkar ibland, ibland inte. Skänker dock flera av dom en tanke lite när som. Undrar vad som hänt, hur dom mår. Så när man får se dom på planen, kanske som en del av ett allsvenskt lag eller kanske motståndarlaget. Härlig känsla! Ibland blir det ett leende, en nick & ibland en kram. Alltid lika värdefullt. Skickar nu en STOR KRAM till alla "mina" fd spelare, mina vänner. Hoppas ni får en riktigt bra dag!

3 kommentarer:

  1. Visst finns dem med en lite nu och då av olika anledningar. Man gläds med dem när de lyckas och lyssnar när de vill prata. Du är ju en tränare/person som är fantastisk att få ha möjligheten att känna. Det är jag tacksam för! KRAM från Cilla

    SvaraRadera
  2. En stor kram skickas tillbaka! Underbara Anna, har precis suttit länge länge o svarat på ditt mail. Otroligt häftigt o inspirerande att läsa om dina strapatser, o ditt engagemang - för mig är du en superhero!:) Saknar fikapauserna på centralen. S

    SvaraRadera
  3. S, saknar oxå fikapauserna. Hoppas jag hinner hem för att se dig spela iår. Spännande år för dig å laget!
    C, när ska vi jobba ihop? Nån gång löser vi det!

    SvaraRadera