tisdag 9 mars 2010

Dan innan friendly game

Vid 11-tiden kom sms från M: imorgon är det friendly game, ses på träning. Kul att de löst match igen. Tur att jag kan ordna så att jag kan vara med. Matchen bidrog säkert till bättre uppslutning på träning & en bra träning. Innan träning gick tre spelare genom registrering av projektet Girls Unlimited samt anmälan till tunering i början av April. Ja, början av April! Har en del att jobba med fram tills dess... Hoppas att de fixar pappersarbetet under veckan. Hoppas även presentationen av projektet snart också är redo för publicerng här. Vill visa er mer om vad jag försöker stötta här genom att coacha dessa spelare. På återseende hoppas jag :)

2 kommentarer:

  1. Sanslöst detta. Har aldrig känt nån som är så cool och vågar så mycket. Ständigt nya språng ut i det "okända". Hur kul som helst att läsa om vad som händer och sker.
    Skulle behöva lite handfasta tips och råd om hur man coachar coh leder 10-åriga tjejer inom fotbollen. Ibland känner man sig rätt så vilsen därute...funkar anna.stoltze adressen? /
    Lars ( en vän)

    SvaraRadera
  2. Hej The Man, vet inte om jag känner mig så cool :/ men spännande är det :) Adressen funkar. Ger gärna tips å råd om jag kan. Hälsa hem! kram

    SvaraRadera