onsdag 19 mars 2014

Trots att det skriker inom mig är jag lyckligt lottad

Idag skriker det inom mig. Längtar efter att finnas där för människor som med hjälp av min kunskap & sin egen vilja till förändring hittar vägar till att må bättre & prestera bättre.

Jag har varit sjukskriven i snart 2 veckor. Minst 1 vecka till. Sakta med säkert. Min kropp behöver tid för att läka. Idag blöder dock mitt inre av längtan. Längtan efter att se & vara en del av att människor växer.

Under 2014 kommer jag söka nya vägar till att nå människor som vill jobba med en förändring i sina liv. Jag vill nå fler chefer/ledare som väljer att investera tid & energi i att gruppen ska må & prestera bättre.

Idag är det svårt att inte jobba. Jag är lyckligt lottad. Mitt jobb är en del av min passion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar