fredag 11 oktober 2013

Nå mål

Härligt, idag skall det firas! Tänk att det gick. Jag lyckades nå mina mål som jag satte upp för en månad sedan. Såhär skrev jag då:

"Ibland är det bra att fundera, ibland är det bra att göra. Just nu har jag inte 100 koll på vilket slutmål jag vill sikta mot. Däremot har jag nått en punkt där jag inte kommer så mycket längre genom att fundera. Jag behöver göra för att hitta nya vägar. Dessa delmål har jag satt upp idag.
1) göra 30 min 3 ggr /vecka fom nu tom 11 oktober
2) motionera 2 ggr /vecka fom nu tom 11 oktober "

Mål 1 gjordes om för en vecka sen & även det gick vägen.

Dags att klappa sig på axeln. "Bra gjort Anna". I början av nästa vecka är det dags för nya mål. :)

2 kommentarer:

  1. Nådde nästan ända fram. Varför bara nästan? är väl frågan jag bör ställa mig. Tiden hade funnits men jag gjprde saker som för stunden roade mig mera. Kanhända min natur är en smula för bohemisk och känner ; det löser sig och det målet jag satte. Med tillförsikt kan jag säga jag kommer dit såsmåningom. Dock har det varit kul att test detta tänkande. Tack för inspirationen. Yvonne

    SvaraRadera