torsdag 15 augusti 2013

Att välja utveckling

En del i min drivkraft är att se andra må bra i sin prestation. Det är en enorm tillfredsställelse att se människor utvecklas & ha modet/självförtroendet att använda sina förmågor. Jag hoppas att jag har möjligheten att i framtiden fortsätta att välja utveckling. Att mitt liv kan pusslas ihop så att jag kan följa både familjens & andra människors utveckling. Helst på så nära håll att jag kan bidra med kunskap & erfarenheter, vilket kan ge energi i en för individen bra riktning. Jag vill jobba i en miljö som möjliggör det. Hur det ska gå ihop vet jag inte. Nu har det iallafall tragglats ett tag & mer lär det bli. Kanske snubblar jag över svaret snart. Man kan ju hoppas...

Dagens musiktips på Spotify
Wille Crafoord         Alla är bäst - till & med du

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar