måndag 3 juni 2013

God Damn It

Vad har du fallit för? Vad är din passion? Göra om & gör till ditt. Här är min omskrivning. Tack Petter!
"Ja, jag är en svensk medelklasstjej med trygg uppväxt. Ja, mina föräldrar är gifta. Jag är precis som så många andra. Precis som du. Jag är inte från någon stor elitklubb. Jag har aldrig sagt att jag är från någon stor elitklubb. Har aldrig spelat för någon stor elitklubb. Jag är bara en helt vanlig människa som en gång föll för den här kulturen & dess olika former & uttryck. Jag fann min identitet i en rörelse som formade om mitt liv, för evigt. Kanske jag inte ser på mig själv som ni ser på mig. Jag är kanske inte den som ni tror att jag är, men det här är min stora passion god damn it. Att brinna för något så starkt som jag har gjort alla dessa år har för mig bara bevisat en sak. Sann kärlek finns i mig. 730503-5518 God Damn It"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar