onsdag 14 november 2012

Hur svårt kan det va?

Livet består av en mängd beslut. Några mer avgörande för framtiden än andra. Vad är det egentligen som får oss att fatta beslut? Vad är det som driver oss? Detta skiljer såklart sig åt. Idag är jag lite hängig. Jag vill gå en promenad för jag vet att jag oftast blir piggare & mår bättre av det. Men det hade samtidigt varit förbannat skönt att lägga sig i sängen & sova en liten stund. Vad är det som gör att jag väljer det ena eller det andra? Hur sjutton ska jag komma fram till det bästa beslutet? Är lite för mossig i hjärnan för att fortsätta detta inlägg. Jag får fortsätta en annan dag. Vilket belut kom jag fram till då? Jo, jag gör både och. Lägger mig en stund & tar sen en promenad. Hur svårt kan det va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar