onsdag 6 oktober 2010

Att vara på planen

Det är så underbart att vara på planen. Åkte igår upp till Sollebrunn för att observera en talangträning. Hur länge stod jag vid sidan om? Inte så länge. Nä, jag kunde helt enkelt inte låta bli. Inte för att Anders gjorde ett dåligt jobb, snarare tvärt om. Det inspirerade att stötta upp. Press/täckning stod på programmet. En av de träningar som spelarna tar störst kliv om de får hjälp med lite detaljer. Måste dock erkänna att jag inte direkt är smidig nu. Börjar närma mig 90kg & det är inte muskler. Mest mage. Hoppas spelarna kan bortse från ankgången & koncentrera sig på vad jag säger. Kan Söderberg så kan väl jag ;) Sen kanske kroppen inte riktigt mår bra såhär dagen efter, men jag säger ändå som Söderberg: HÄRLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar