onsdag 30 april 2014

Ännu ett spännande uppdrag

Efter åtskilliga samtal är det nu klart, kontrakt är skrivet med Angered United. Fram till sommaren kommer jag att fungera som rådgivare åt de ansvariga tränarna men även titta på verksamheten & organisationen kring laget. Uppdraget är en kombination av mina erfarenheter/kunskaper som tränare & idrottspsykologisk rådgivare. Det ska bli spännande att få dyka in i en ny verksamhet med nya spelare & ledare. Att det är just Angered United känns extra kul. Ett lag från nordöstra Göteborg vars förutsättningar delvis liknar den föreningen där jag hade mitt första tränaruppdrag. Jag trivdes på många sätt riktigt gott i Kortedala IF. Min förhoppning är att jag kommer trivas lika gott i Angered United & att mina kunskaper kommer vara till god nytta. I vilket fall som helst känns det som sagt spännade  :)

2 kommentarer: