måndag 22 februari 2010

Pill med bloggen

Sitter framför datorn & försöker få denna blogg att se ok ut. Det blir inte riktigt som jag jag vill. Är ingen direkt hejare på detta. Good enought, hade min syster sagt. Bra uttryckt när det gäller vissa saker. Här i Kenya får jag nog tänka så en del. Tycker annars mycket om Swärds noggranhet när det gäller instruktion och utförande av övningar. Ska bli spännande att se om jag lyckas komma i närheten av det med ett lag där spelarna har lett sig själva, droppar in lite när som & är vara vid Hakuna Matata.

8 kommentarer:

  1. Spännande, vilken utmaning! Stort lycka till! Kram från din första följare! :)

    SvaraRadera
  2. Vad stolt jag blir över dig. Lycka till, systra mi!

    SvaraRadera
  3. Va roligt med en blogg!
    pappa

    SvaraRadera
  4. Ja, jag vill naturligtvis också följa din blogg och ser med intresse fram emot att få reda på hur det går med ditt tränande med de nya tjejerna! Heja Anna!

    kramS

    SvaraRadera
  5. Snygg logotyp! Blir väldigt imponerad om du gjort den själv. Hoppas hinna ner och heja på innan ni åker hem!
    Karina o Glenn

    SvaraRadera
  6. Det var snabba puckar igång med bloggen! Lycka till!

    SvaraRadera
  7. Wow! va spännande och roligt!!

    SvaraRadera
  8. GUD, va kul:) å vad roligt att du trivs å har det bra....sköt om dig bruden så hörs vi. Drilla tjejerna...Kram i massor från din Steg 3 kollega Rebecka R

    SvaraRadera