måndag 18 februari 2013

Ny vecka, nya möjligheter

Ny vecka, nya möjligheter. Har haft en paus i vardagen genom att vara i fjällen. Kommer hem till vardagen trött men ändå full med energi att vilja göra bra saker. Svårt när nästan alla jag vill prata med är upptagna på dagtid. Försöker ta dagen med ro men vill ju att saker ska hända NU. Känner mig ensam. Får ta tag i det själv vilket inte på långa vägar är lika kul. Jag är bäst när jag jobbar i team. Ska ändå se till att detta blir en bra vecka. Mycket roligt pågång. Förutom att den nya inredningen till badrummet landar i Hemsjö imorgon, spelas den första träningsmatchen till helgen. Spännande att se hur långt vi kommit. Spelidén går vi teoretiskt igenom på onsdag. Ska ägna em till att förbereda det. För mig är fokus idag inte på hur jag vill ha det utan hur jag tar hur jag har det. Ny vecka, nya möjligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar